Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
” – Tänk om alla skulle gå runt hela dagarna och göra som de vill? Äta choklad när de vill eller ha sex som de vill? ”

DET VORE FANTASTISKT?!
 

Bifogade filer

  • 65CC3575-653B-406B-B5E0-D26EB1F332A8.webp
    65CC3575-653B-406B-B5E0-D26EB1F332A8.webp
    95,1 KB · Visningar: 101
Tjoho mitt arbete är klart! Eller nja, visade sig att jag hade sisådär 4000 tecken för många och då har jag inte skrivit sammanfattning (en på engelska och en på svenska) och innheållsförteckning ännu, som också ska räknas in i totalt antal tecken.
Har nu gått igenom arbetet en gång och raderat/kortat ned en del men det kommer verkligen bli på gränsen. Fortsätter imorrn. Nu blire gym!
 
Vi var och handlade och var på bolaget. Jag fick feeling och köpte allt möjligt jag ska prova. Tänkte att jag pallar ju aldrig åka dit och har nu bunkrat. Såg ut som jag skulle ha en stor fest.
Men så kom en dyngrak herre som inte direkt luktade gott och såg väldigt sliten ut och köpte en hel stor plastsäck a la Ikea-påsarna(men från Biltema) full med bärs och Explorer.
Då kändes mitt köp rätt litet iaf. Stackars farbrorn.. Vilket livsöde.. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 155
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 726
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp