Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I avdelningen för oväntade talanger: Jag har tydligen en fallenhet för marklyft :rofl: Hade mitt livs andra pass med personlig tränare (tillika mitt livs andra pass i ett gym öht) idag och PTn utbrister efter första setet marklyft "Det där är lite chockerande bra för att vara första gången". Av allt man skulle kunna vara bra på så är nog marklyft det sista någon hade gissat om mig :D
 
Fyndade en vacker tavla idag för 140 kr på loppis. Googling visar att den förmodligen är värd 2000 kr :banana:!!
20200208_121142.jpg
 
Stormöte på bygden. Det kom mängder av folk och det beslutades att bilda en bygdegårdsförening.
Det finns en jättefin nykterhetslokal vars medlemmar är för få och för gamla att orka driva den längre. Så bygdegårdsföreningen bildades i avsikt att ta över.
Detta ska bli så kul!
 
Sitter och känner mig snygg idag! Det är inte ofta, så njuter allt jag kan!

(Obs, detta är inte ett ”säg att jag är snygg-inlägg”. Såg bilder på när jag var 14 och hade tumör i käken och sambon sa - ”jag känner knappt igen dig”.
På den tiden var jag inte vacker, det är liksom bara fakta, och det är så jag fortfarande ser ut inne i mitt huvud. Då spelar det ju ingen roll hur många som säger att man är fin/vacker/snygg, om man inte ser det själv. Men idag ser jag det själv! Idag är jag vacker :love: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Elektron
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 155
Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
626
Senast: WildHorse
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 726
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp