Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu närmar sig allt sommaren: plötsligt har myggen kommit som jag avskyr men fåglarna måste ju ha mat 🥰. Min häst var pigg och stark idag; blev en skrittur ute med sällskap innan vi fortsatte en stund på ridbanan, jag vill SPRINGA "sa" pållan min- var ju några dagar sedan jag red i alla gångarter så det var ju vad hon ville och behövde och galoppen var härligt fin 😍🥰.
På vägen hem sprang två igelkottar förbi framför bilen 🥰 och hemma fick det till kvällis och ett avsnitt av serien Exit med älsklingen bli årets första vita saltgurka med säljstart från gårdsbutiken idag, såååå gott😋😍 och så Ekströms jordgubbskräm är med somrigt god 😍.
 
På väg till ett pass på gymmet som börjar 06.45. Idag blir det ett gympapass haft en dipp i motivation i träningen så ska gå på lite andra pass än jag brukar och variera mig lite. 🙂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 049
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 194
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 676
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 884
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp