Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Städar och grejar runt i trädgården.

Katten imorse:
_20220828_144954.JPG
 
Senast ändrad:
Puh gav upp måleriet för idag. Kanske kan bli klar imorgon om de är snabba på Karolinska med alla prover/röntgen/undersökningar imorgon bitti.
Jag ser helt sönderslagen ut efter kraschen i trappan. Min granne sa skämtsamt att han inte ville vistas ute med mig om jag inte hade typ heltäckande outfit 😆 Ansiktet ser dock ”typ” normalt ut 😆
 
Det ska ha åskat och dundrat mkt i natt. Jag har inte hört något fast jag hade fönstret uppe...
Har fortsatt med att regna idag med. Riktigt skyfall till och från
Skulle till Parksnäckan ikväll, Peter Jöback skulle komma
Men fick nu att det är inställt pga det kraftiga regnandet...
Så de flyttar fram det, och meddelar det nya datumet
 
Puh gav upp måleriet för idag. Kanske kan bli klar imorgon om de är snabba på Karolinska med alla prover/röntgen/undersökningar imorgon bitti.
Jag ser helt sönderslagen ut efter kraschen i trappan. Min granne sa skämtsamt att han inte ville vistas ute med mig om jag inte hade typ heltäckande outfit 😆 Ansiktet ser dock ”typ” normalt ut 😆
Har du kraschat i trappan :nailbiting: ??
 
Gör lite allt möjligt, och får typ inget gjort i slutändan :P Har i alla fall sökt två jobb, nu kollar jag på YouTube och blir avundsjuk på alla lunchlådor hon har = nu surfar jag och letar efter något liknande... Skriver även på en uppgift, försöker få tag på en vän för att se om vi ska ta oss ned till puben och letar nya kläder. Allt samtidigt är min melodi!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
692
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp