Vad gör vi CLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
https://www.theguardian.com/world/2...ty-on-course-for-landslide-win-say-exit-polls

Wohooo! :love:

1650886294205.png
 
Jag brukade kolla dr Oakley förut men har inte den kanalen längre. Jag blev lite förvirrad eftersom att hon verkar bo i Anchorage och jobbar både i Alaska, USA och Yukon, Kanada.
I nåt avsnitt var hon iväg till östra Kanada och i ett annat avsnitt var hon i Sverige och jobbade med ett björnprojekt.
Tror hon jobbar för någon internationell forskningsorganisation.

Hon bor i Yukon, Kanada, men (hon ar Amerikan fran Illinois) hon jobbar bade i Alaska och Kanada. :)
 
Åkte en lång resa med sjuktaxi.
Chauffören pratade oavbrutet i en timme om sin egen otroliga förträfflighet. Var jag inte trött innan så blev jag fullständigt urlakad av den där svadan. Han hann knappt andas mellan bravaderna. Jag försökte få en syl i vädret men blev avbruten efter ett par ord

Funderar om jag ska kontakta sjukresor. Han är verkligen inte lämplig att köra sjuka patienter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
2
Svar
26
· Visningar
1 574
Fritid Är det nån skillnad på snö blandat regn och regn blandad snö? Jag har nog bara hört snö blandat regn förut men idag så hörde jag regn...
Svar
10
· Visningar
395
Senast: Pegasus63
·
Fritid Vilken fågel är det som låter såhär? Hoppas det funkar nu.
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp