Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att gå under jorden pga ofördelaktig hudton...
Är också så uppsvälld att jag inte kan ha ringar, skor eller nåt annat vettigt på mig.

Jag kom just en halvtimma sent till jobb efter en förmiddag i Köpenhamn på grund av signalfel och tiotusen Roskildefestivalare. Sitter fortfarande och eftersvettas, tur att vi inte är så många här idag :p

Ja, det hade nog varit smart. Nu ska jag (tack och lov) inte åka mer tåg idag utan ska tillbringa natten på jobb och sen trampa hem på cykeln imorgon :)

På det stora hela är detta ett komplett onödigt och värdelöst väder. :mad:

Helgen har snart gått och jag har knappt fått något gjort alls. Jag mår illa, kroppen sväller, alla mjukdelar värker och jag är tung i huvudet. Känner mig helt grinfärdig utan egentlig anledning - mer än att det är varmt och att värme alltid får mig att känna så.

Hus och trädgård står och hångrinar åt mig. Det finns hur mycket som helst som jag borde ta tag i men det gååååår inte när det är så här varmt och jag mår såhär :arghh: :arghh: :arghh:

Funderar på vart bästa stället att bo på som hundägare är, gärna där det finns bra hästmöjligheter oxå.

Funderar på vart bästa stället att bo på som hundägare är, gärna där det finns bra hästmöjligheter oxå.
Beror väl helt på vilken sorts hund och vilken sorts häst.

Det är en himla skillnad på en tävlande whippetägare med travare och en dressyrryttare med bruksschäfer :D

På det stora hela är detta ett komplett onödigt och värdelöst väder. :mad:

Helgen har snart gått och jag har knappt fått något gjort alls. Jag mår illa, kroppen sväller, alla mjukdelar värker och jag är tung i huvudet. Känner mig helt grinfärdig utan egentlig anledning - mer än att det är varmt och att värme alltid får mig att känna så.

Hus och trädgård står och hångrinar åt mig. Det finns hur mycket som helst som jag borde ta tag i men det gååååår inte när det är så här varmt och jag mår såhär :arghh: :arghh: :arghh:

Vet hur det känns! Jag är så glad över att jag jobbat hela den här helgen. Fick stanna på vägen hem igår för att kräkas, kroppen gör uppror när det är så här varmt.

Vi får hoppas på att det blir svalare nästa vecka som de lovat :heart

Väntar på att min hjärna/öron ska komma på att vi är på torra land igen... Just nu gungar det för mig... Men vi har haft en härlig dag ute på mälaren med några kompisar som har sin båt ligger där. Jag och den ena kompisen hoppade i land på en ö, badade lite och låg sen och solade, läste, drack lite kaffe och småpratade medans karlarna och barnen var ute och lekte, de åkte i gummiring efter båten, varierande hastighet beroende på vem som satt bakom... ;)
Sen åkte vi en sväng allihopa och bara nöjt av att vara ute på vattnet.
Men som sagt, nu gungar allt för mig... Smällar man får ta! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 977
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 253
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Starlink
  • Textilåtervinning
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur