Vad gör ni med friskvårdbidraget?

silverblom

Trådstartare
Vad gör ni med friskvårdbidraget?

Har 2000 som jag vill använda innan årsskiftet, någon som har något bra förslag?
gymkort är jag inte så intresserad av...

Vi får dels "skobidrag" på 1500 som jag använder till typ löparskor varje år. Och så 1500 friskvård + rabatt på årskort på gymkedjorna så jag köper alltid mitt årskort så, betalar 1500 själv istället för 4500 :)

Jag brukar gå på.massage. Men jag funderar på att redovisa några dressyrträningar i år eftersom det har blivit möjligt. Som nån sorts statement.

Använder mitt till årskort på Friskis.

Om jag inte skulle använda det till träning hade jag använt upp det på massage eller årskort på Kallbadhuset. Klippkort på massage kanske? Så använder du upp hela summan innan årets slut, men kan använda massagetimmarna även nästa år.

Jag har aldrig använt mitt, brunnit inne i flera år. Gymkort är meningslöst för mig, jag skulle ändå aldrig gå dit. Massage ingår inte hos oss :( hade planer på ridhuskort i år, men föreningen med ridhuset skriver ut det på hästen och för att jag ska få använda pengarna måste det vara knutet till mitt personnummer.

Jag har aldrig använt mitt, brunnit inne i flera år. Gymkort är meningslöst för mig, jag skulle ändå aldrig gå dit. Massage ingår inte hos oss :( hade planer på ridhuskort i år, men föreningen med ridhuset skriver ut det på hästen och för att jag ska få använda pengarna måste det vara knutet till mitt personnummer.
Måste ni ha personnummer på "mindre" summor? Tror vi har 4000 innan vi måste ha personnummer på kvittot

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
675
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 084
Senast: Tassa
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 190
R
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
1 000
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka