Jag startar en sen...Jaaaa, jag är på!
Fast jag har fortfarande inte förstått hur jag lägger in bilder..,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag startar en sen...Jaaaa, jag är på!
TackTack! Då ska jag spåna lite
Sicken tomteBlev uppsökt av en minst sagt obehaglig typ igår kväll. Kom hem från stallet o han stod och väntade på parkeringen. Han hade varit uppe i lägenheten och frågat efter mig några timmar tidigare enligt min sambo.
Tydligen ska jag ha sagt något om hans ex för över två år sen som hans nuvarande flickvän mådde dåligt över Jag stod i samma stall som exet för ett par år sen, känner varken honom eller nuvarande tjej (har sett henne rida några gånger, hälsat nån gång men aldrig mer än så).
Jag fattade inte vad det handlade om, men han krävde att han ska kontakta hans tjej och be om ursäkt, men absolut inte berätta att han varit här. Hela grejen var väldigt märklig.. Jag vet inte hur han fått tag på mej, varör det tagit över två år eller vad det hela egentligen handlar om. Hur ber man om ursäkt för det? "Hej. Vi har knappt sett varandra innan men jag kom på att jag sa nåt om din kille och hans ex för flera år sen. Sony 'bout that"?
Kan inte riktigt släppa det, mest för att killen inte kändes så stabil.. Kommer han typ slå sönder min bil och transport om jag inte gör vad han vill?
Men visst skulle du köra särbons bil hem? Det är väl bara att åka, han kan väl strula sig hem på egen hand...
Sorry att du fick vänta, det var inte meningen. Det tog en stund att somna men sedan har jag sovit såååå gott. Tyvärr missade John Blund att jag hade beställt vackra drömmar. Drömde ingenting.
Hopppas du sovit gott efter att han väl anlände Ha en bra dag!!
Jag anade det!Nä, jag är följebil om Valpen bryter ihop
Kom just hem efter en massiv vintagerunda. Har köpt roliga hattar/kepsar i olika valörer och kulrörer. Även en i leopardpäls! Samt galna smycken och en bustier i smaragdgrön spets som jag tänkte slampa till det med imorgon