Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så ont i nacke och axlar idag... Måste sovit halvt runtvrängd inatt. Ska iväg till Herr Häst snart och känner motstånd i hela mig. En massagefåtölj hade varit skönt. Stretchar lite försiktigt.

Fina Linzan får fira med shåkeladtårta idag då iaf! :p

Nyss vaknat till liv för andra vändan. Fick ställa klockan på halv sju redan för det väntades karlbesök :p så jag fick ett morgonnyp iaf :up: av en annan upptagen karl haha :laugh: bara snabbt besök men gött ändå :rofl:
Och nu har den märkliga karln på kik som dumpade mig för exet skrivit :cautious::confused: svara eller inte:confused:O_o
Undra om jag ska göra våfflor, blev sugen på pannkakor när jag såg @Ninnurur bild men så tråkigt att steka :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
754
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar