Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Orkade inte gå till stallet, det är så långt :p Är också nojig över att köra onykter, tur att man inte dricker alkohol speciellt ofta
Jag tror oftast inte att det är någon fara att köra på t ex eftermiddagen dagen efter, förutsatt att man inte blivit stupfull utan mer salongsberusad. Säkrast är såklart att låta bilen stå. Vet jag om att jag måste köra dagen efter dricker jag ibland inte eller så blir det bara en öl/cider eller liknande. :p

Av någon outgrundlig anledning vaknade jag kl 07 och kände mig pigg! :confused::confused::confused:
Gick upp och duschade, tvättade håret, rakade skrymslen och vrår (öhm intresseklubben antecknar hoppas jag).
Sen städade jag bort resterna efter gårdagens fest. Nu sitter jag i soffan och chillar.

Byxor uppsydda, nackdelen med nya arbetsbyxor, de är för långa så jag trampar på dom. Sen är förvisso byxorna alldeles förstora om man bortser från midjan och längden, får snyggt "gällivarehäng" med dom. :angel:
Nu sitter jag och avnjuter lite flädersaft och funderar på vad jag ska ta mig an innan jag ger mig ut i solen.

Överväger att köpa SL-kort pga att hatten blåser av när jag cyklar. Värdelöst fan

Känner mig bakis idag vilket är väldigt inte beror på något alkoholintag igår... :meh: Däremot är det en aning sömnbrist, jag vaknade halv två av en hysterisk son som det sprutade näsblod om. Det tog närmare en timme att få det att sluta och honom lugn nog att somna om och då var jag rätt vaken som det tog väl närmare en timme till innan jag kunde somna om. :cautious: Men det enda jag har på schemat idag är att handla så jag får väl göra det framåt kvällningen...

Överväger att köpa SL-kort pga att hatten blåser av när jag cyklar. Värdelöst fan
Eller varför inte kombinera hatt och hjälm?
helmets_57759827.jpg

Haha nej @Malin_L

Just nu har jag ytliga problem. Kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon.
Fördelen med den rosa är att den är bekväm. Nackdelen är att den är kanske lite tråkig och svår att hitta accessoarer till..?

rodebjerrosa1.jpg

strawhat1.jpg

Vad tycker ni?????
Kaos alltså över dessa ytliga val i livet

Sådär, hemkommen efter ridtur i skogen. När jag red för att möta upp ridsällskapet för dagen, så hade byn där fika för alla som bor i byn och tyckte att vi också skulle vara med. Vi tackade artigt nej, och jag såg som hastigast ett bekant ansikte, mitt x. Jag hade hört rykten om att han hade hittat en ny sambo och flyttat hit i närheten. Kändes bra att inte stanna där, även om jag pratade mer med dom andra den korta stunden vi pratade.
Nu sitter jag hemma och kopplar av innan jag ska iväg igen, ska tillbaka till den byn, för ridskolan ligger där. Det är värdinnemöte. :)

Haha nej @Malin_L

Just nu har jag ytliga problem. Kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon.
Fördelen med den rosa är att den är bekväm. Nackdelen är att den är kanske lite tråkig och svår att hitta accessoarer till..?

rodebjerrosa1.jpg

strawhat1.jpg

Vad tycker ni?????
Kaos alltså över dessa ytliga val i livet

Ta den roda. Den rosa ar lite val "snall".:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
508
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
636
Senast: Hajfisk
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka