Kanske kom en dag försent, haha?Drack alkohol i fredags, så det känns lite sent att vara bakis nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske kom en dag försent, haha?Drack alkohol i fredags, så det känns lite sent att vara bakis nu
Kanske körde runt med bilen onykter igår?Kanske kom en dag försent, haha?
Va? Vågar du köra med bilen dagen efter?Kanske körde runt med bilen onykter igår?
Orkade inte gå till stallet, det är så långt Är också nojig över att köra onykter, tur att man inte dricker alkohol speciellt oftaVa? Vågar du köra med bilen dagen efter?
Jag låter den alltid stå oavsett hur mycket jag druckit, bara för att vara på den säkra sidan.
Jag tror oftast inte att det är någon fara att köra på t ex eftermiddagen dagen efter, förutsatt att man inte blivit stupfull utan mer salongsberusad. Säkrast är såklart att låta bilen stå. Vet jag om att jag måste köra dagen efter dricker jag ibland inte eller så blir det bara en öl/cider eller liknande.Orkade inte gå till stallet, det är så långt Är också nojig över att köra onykter, tur att man inte dricker alkohol speciellt ofta
Eller byt hatten till en hjälm?Överväger att köpa SL-kort pga att hatten blåser av när jag cyklar. Värdelöst fan
Eller varför inte kombinera hatt och hjälm?Överväger att köpa SL-kort pga att hatten blåser av när jag cyklar. Värdelöst fan
Eller varför inte kombinera hatt och hjälm?
Haha nej @Malin_L
Just nu har jag ytliga problem. Kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon.
Fördelen med den rosa är att den är bekväm. Nackdelen är att den är kanske lite tråkig och svår att hitta accessoarer till..?
Vad tycker ni?????
Kaos alltså över dessa ytliga val i livet