Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har mina blue blockers-glasögon på mig. Jag ser säkert jättecool ut. :cool: Lite dålig passform, de hasar ner. :down: Får kanske köpa sån där snodd som håller dem på plats.
Hoppas de kommer göra sömnen bättre.

Vi åkte på en liten spontan utflykt med bilen och kom hem rätt sent så nu har jag värmt på lite rester från frysen och ätit med familjen... Men spännande utflykt! :D

Känner mig fortfarande tom. Vaknade i natt av telefonen, hästen vi var och hälsade på förra veckan gick bort i natt. :cry: Inte ens min häst, men dottern älskade den lille surkarten och jag var också väldigt förtjust i honom. Känns väldigt ledsamt och så synd om hans matte.

sitter och tittar pa bilder och videos av mina hundar som kompisen som har dem medan jag ar i Sverige har skickat. De har sa mycket kul att de inte kommer att vilja komma med mig hem. :p

Mina tva simmar

FullSizeRender%205_zpsftpxbwva.jpg

FullSizeRender%204_zpshgvwhcwa.jpg

Titta pa Diva's leende. Hon har aldrig forut lekt i vattnet med sa manga hundar och sa manga leksaker.

IMG_1525%201_zps8ghrfeqg.jpg

Ny dag nya möjligheter. Idag ska jag ta tag i det där jag inte fick klart igår, sy upp byxorna. Under dagen vankas det även uteritt med en från min ridgrupp, samt ikväll är det värdinnemöte på ridskolan. Så jag tror jag får fullt upp idag med. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
511
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Nyårstråden
  • Klara sig utan bil

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat