Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter kvarg och funderar på om jag ska orka byta ut glasögonen mot linser. Och om jag ska koppla släpet själv eller vara lat och vänta på sambon.

Många beslut :p

Glasögonen kvar men kopplade släpet. Backkamera är himla fiffigt när man inte vill repa kofångaren :p Kör jag Volvo typ V70 så vet jag exakt hur det ska se ut i backspegeln när släpet är rätt men i Jeepen fungerar det inte alls :rofl:

Vi har ätit fisk och potatis till middag, byggt om en byrå och sen blir det paj på egna bär och rabarber :d

Försöker göra en modepose samtidigt som jag ser lidande ut. I äkta modepose-anda. Om jag inte käkat så många kardemummabullar på sistone hade jag kanske förutom lidande även kunnat se utsvulten ut. I äkta mode-pose-anda. Kaos

11355107_1633296553622773_478668915_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
505
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka