Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Huset höll på att brinna upp-igen.
Plast ovanpå och fel platta på är ingen bra kombo:eek::o
Nu står alla fönster öppna,,

Tittar på Beck och har ätit en glass , inser att Persbrant var snygg på den tiden ! Inte nu längre . Funderar på om jag ska ta ett glas vitt!

Äter Risifrutti Mangobana och lyssnar på Jill Johnson.
szic2.gif

Ligger i soffan med en vaken bebis i magen och en sovande make på magen. Tror jag ska föreslå sängen, jag har inget blod i mina fötter som ligger inkilade mellan hans lår :p

Jag är på väg att gå och lägga mig, men måste först noggrant gå igenom bokhyllan efter något läsbart. Vill så gärna ha en bok att fastna i men hittar verkligen ingenting som lockar, trots flertalet olästa böcker i hyllan.

hade ingen mat hemma och blev akut hungrig. Nu äter jag havregrynsgröt "al dente" och dricker ett glas rödvin till. Hade inga rena skedar så diskade upp en i duschen. Det ljuva livet som "bohem" :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
508
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
634
Senast: Hajfisk
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka