Nej nej, det är för att komma i latexoverallerna....Ryser
1,5 liter glidmedel. Att de inte slog ihjäl sig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej nej, det är för att komma i latexoverallerna....Ryser
1,5 liter glidmedel. Att de inte slog ihjäl sig![]()
Undra vad som fanns i 1,5 liters pet-flaskan?
Det var iaf genomskinligt.
Vatten vore för tråkigt.
Ja glidmedel är perfekt när gummikostymen kärvar. *Vet!*Nej nej, det är för att komma i latexoverallerna....![]()
Nej nej, det är för att komma i latexoverallerna....![]()
Men, men, men, menar du att @tanten var där?!Fast gubben körde ju. Tanten såg väldigt fräch ut för att ha dragit i sig 1,5 l hembränt på 2,5 timme![]()
Det kanske var någon som klätt ut sig till Tanten? Som vissa gör med....Elvis
Tror du de orkar med 2 ggr i veckan?Snart torsdag!!!
AbsolutTror du de orkar med 2 ggr i veckan?
Och där fick jag ett nynnande som satte sig med ny text, om någon mer vill nynna så kom igen "farbror Abraham....farbror falukorv"Farbror Falukorv
Edit: Farfar funkar ju också![]()
2,5 timme bara?? hmm då borde dem vara lagom ljumna för att fortsätta någon annanstans helt klart annars är dem slöa tycker jagNu åkte de. 2,5 timme. Ungefär som vanligt. Samma tid, bara fel dag och fel vecka.
Lagom tid för att sexa ordentligt, pusta ut och frächa upp![]()
Det är inget skvaller, detta är stora världsnyheter. Viktig information liksom.Personligen hatar jag grannarnas uppförande IRL när de sitter bakom gardinen och skvallrar.
Kan det i tråden diskuteras om varför det verkligen är så himla kul att grannarna sitter i fönstersmygen och skvallrar?
Men det gäller ju bara dig och mig, du lovade att inte avslöja oss ju.Det är inget skvaller, detta är stora världsnyheter. Viktig information liksom.
Personligen hatar jag grannarnas uppförande IRL när de sitter bakom gardinen och skvallrar.
Kan det i tråden diskuteras om varför det verkligen är så himla kul att grannarna sitter i fönstersmygen och skvallrar?
Det är inget skvaller, detta är stora världsnyheter. Viktig information liksom.
Personligen hatar jag grannarnas uppförande IRL när de sitter bakom gardinen och skvallrar.
Och där fick jag ett nynnande som satte sig med ny text, om någon mer vill nynna så kom igen "farbror Abraham....farbror falukorv"
Han är redan självutnämd världshärskare.Ja, det kanske är Illuminati som planerar att ta över världen med hjälp av @Voffs hundar!Jag kan se Skägget som världshärskare liksom
![]()