Vad gör min granne?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 94602
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 799
  • Visningar Visningar 75 570
Jag undrar mest över att grannen hade en bit att åka så varför de ska vara just där, inte på bekvämare avstånd. Vad är huset eller platsen speciellt lämpad för...
Åker allihopa så långt? Från samma ställe eller hela Sverige? Ja, bilnumren måste kollas.

Grannen och hans fru är här i kväll. Men de två i lag är inge spännande alls :(

Jag undrar mest över att grannen hade en bit att åka så varför de ska vara just där, inte på bekvämare avstånd. Vad är huset eller platsen speciellt lämpad för...
Åker allihopa så långt? Från samma ställe eller hela Sverige? Ja, bilnumren måste kollas.

Avskildhet. Inga snokande grannar. Tror de.. moahaha. De kan ju bo hyfsat nära samtliga, dvs så att de har sisådär lika långt att åka. Avskilda hus/sommarstugor på landet är populära ställen att samlas och umgås om man inte vill att någon man känner ska ställa frågor. Alltså oavsett vad man nu vill pyssla med som man inte vill skylta med.

Om inte de här sammankomsterna har att göra med något som nämns i Anders Fagers "Svenska kulter" så blir jag mycket besviken.
Jag vill också spana, jag är övertygad om att Shub-Niggurat, Dagon, Karkosastiftelsen eller något annat har med detta att göra!

Mina funderingar med. Så opraktiskt att åka ända hit så varför?
Och mitt på dagen, bara några timmar?
Och så punktligt?

Så många frågor, så lite svar.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 944
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 490
Senast: Korven
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 399
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka