R
Raderad medlem 94602
Aha...de dricker kaffet förstDe måste ju ha lite energi![]()
Jag tog bara förgivet att de avrundade med kaffet.
Först lite gummi, piskor och rökelse sen en kopp java och småskvaller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha...de dricker kaffet förstDe måste ju ha lite energi![]()
Eller kaffe med dopp, som man också kan kalla detKaffe med knull?![]()
Kaffe mitt i också, vem orkar hålla på 3 timmar utan paus? Sådär sitter de alla, nakna och svettiga. Huset luktar snusk. De småpratar lite om gubben Karlsson och dricker kaffe med lite havreflarn till.Aha...de dricker kaffet först
Jag tog bara förgivet att de avrundade med kaffet.
Först lite gummi, piskor och rökelse sen en kopp java och småskvaller![]()
Synen som dyker upp i min hjärna är helt absurdKaffe mitt i också, vem orkar hålla på 3 timmar utan paus? Sådär sitter de alla, nakna och svettiga. Huset luktar snusk. De småpratar lite om gubben Karlsson och dricker kaffe med lite havreflarn till.
PM:a mig regnumren så gräver jag.Det orkar jag inte. Det är därför jag frågar Buke. Buke vet allt![]()
Synen som dyker upp i min hjärna är helt absurd![]()
Står det i bilregistret om de är swingers, droghandlare eller utomjordingarPM:a mig regnumren så gräver jag.![]()
Määäh, man får slå upp det i "liftarens guide till galaxen" begriper du väl. Tror @Migo har ett exemplar.Står det i bilregistret om de är swingers, droghandlare eller utomjordingar![]()
Hann du preciiiis lägga till sista raden?Även jag sätter mina pengar på att det är sex inblandat. Inte nödvändigtvis swingers, det finns betydligt mer frisinnade konstellationer och möten.
Har jag läst alltså. I tidningen.![]()
Hann du preciiiis lägga till sista raden?![]()
Jag undrar mest över att grannen hade en bit att åka så varför de ska vara just där, inte på bekvämare avstånd. Vad är huset eller platsen speciellt lämpad för...
Åker allihopa så långt? Från samma ställe eller hela Sverige? Ja, bilnumren måste kollas.
Speciellt som kompisarna köpte 8 kartonger med 12 lådor havreflarn i varje idagSynen som dyker upp i min hjärna är helt absurd![]()
Hur vet du det? Har du tittat in i fönstren?Grannen och hans fru är här i kväll. Men de två i lag är inge spännande alls![]()
Och enklare ändå; på sms.Man kan få namn på bilägare via mail numera. Helt gratis. Tror det är på transportstyrelsens hemsida.
Mina funderingar med. Så opraktiskt att åka ända hit så varför?Jag undrar mest över att grannen hade en bit att åka så varför de ska vara just där, inte på bekvämare avstånd. Vad är huset eller platsen speciellt lämpad för...
Åker allihopa så långt? Från samma ställe eller hela Sverige? Ja, bilnumren måste kollas.