Vad gör man...

YorkWann

Trådstartare
....om man har tre katter, varav den första SKA ut i snöhögarna, finns en massa spännande saker där. :D Den andra vägrar lämna soffan "Eh ut? Skulle inte tro det matte, nej."
Den tredje vill härja lite i hallen, gärna sticka ut huvudet då och då och se om snön försvunnit än, kommer in lika snabbt igen för att konstatera att det kalla finns kvar och att hon inte kommer sätta sina tassar där (sen måste hon ju ha koll på katt nr 1 också :D )

Kastar man då ut katt nr 2 och 3 iaf sitter de ihopkurade vid ytterdörren och skriker till med jämna mellanrum :cool:

Tar man då in katt nr1 istället sitter han vid ytterdörren och skriker till med jämna mella nrum och så fort jag rör mig är det ju naturligtvis för att öppna för honom.

Grejen är att hansläpar med sig grannens hankatt in titt som tätt. Varför i hela världens namn gör han det?? Två hankatter som funnit varandra.... :crazy: :D

Äh, blev en liten berättartråd istället om mina knasiga inneboende. :D

Sv: Vad gör man...

haha går det inte att släppa ut ettan bara då?

mina upplever sin första vinter nu, snön var jääättekonstigt.
de försökte känguruhoppa runt i den för det går väl inte att gå i den?? sen kom de på att den var hur kul som helst och att man kan jaga snöflingor. :)

Sv: Vad gör man...

jo jag får ju göra det, men jag vill ha ut alla tre en stund iafpå dagarna, matte tycker de kan leka av sig ute en stund för att sedan komma in. De tycker dock inte likadant som matte. :cool:

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 396
Katthälsa Har en 5årig huskatt som varit kastrerad sen 5-6 månaders ålder. Han kom hit som kattunge, men antagligen för tidigt för att lämna...
Svar
16
· Visningar
2 368
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 361
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Blev lite inspirerad av en annan tråd och kom på att någon här kanske kan hjälpa mig! Jag bor i hus med trädgård i ett villaområde och...
2
Svar
25
· Visningar
5 639
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar