L
Lena D
Sv: Vad gör man???!! OBS LÅNGT INLÄGG
VAD vet du om detta ? Inte jag heller men jag reagerar på att du Coari kan ha sån stark åsikt utan några fakta alls i fallet ? Hoppas du inte tänker bli advokat..
Poäng,,, det där har jag oxå funderat på men inte vågat nämna för då hade man väl varit oförskämd. Bra att ngn tog upp det. Hoppas du får svar för jag har fortfarande inte fått svar på mitt första inlägg i tråden.
Den frågan löd: Vad för information och hästhållning från denna "betäcknings station" fick du information om innan du tog beslut om att just anlita detta ställe??
Du skriver: denna hingsthållare ställde ut 6 balar ensilage i hagen bland ca 30-40 hästar/föl..+ min 2 nya,
Låter föga seriöst i mina ögon i alla fall.
Så som jag förstår det så har TS inte tagit reda på någonting innan hästarna transporterades till denna "betäcknings station". Sedan har förmodligen ngt skurit sig mellan ansvariga för denna "betäcknings station" och TS så därför hämtades hästarna mitt i natten, förmodligen utan att man ens meddelade att så skulle ske.
Så tolkar i alla fall jag TS:s avsaknad av svar och förtydligande.
Det är ju allmänt känt att man gärna bara delger det man själv anses vara viktigt för att det inte så tydligt ska framkomma vilka egna brister man har bidragit med.
VAD vet du om detta ? Inte jag heller men jag reagerar på att du Coari kan ha sån stark åsikt utan några fakta alls i fallet ? Hoppas du inte tänker bli advokat..