Sv: Vad gör man???!! OBS LÅNGT INLÄGG
Men herregud! "Som en tjuv om natten"?
Innan du drar några förhastade slutsatser så tänk på att det kan finnas skäl till att man inte alltid följer det "normala".
TS har redan förklarat att pga den rådande värmeböljan kom man överrens med hingsthållaren att hämta på natten eftersom det skulle varit lika med djurplågeri att köra en häst 40 mil instängd i ett släp. Så du kan lägga till denna förklaring som nummer "c" i din slutsats-lista.
Efter att läst en del av tråden, undrar jag bara, Varför hämta hästarna mitt i natten? Varför inte hämta dem när stationsägaren var närvarande så eventuella brister kunnat påpekas direkt?
När jag läser att du hämtat dina hästar som en tjuv om natten, drar jag nästan oundvikligen den slutsatsen att du: a) inte gjort rätt för dig, dvs inte betalat för dig. b) blivit ovänn med hingstägaren och vill därför inte träffa denna personligen osv
Du har säkert en superbra anledning att göra som du gjort, det är inte min sak att döma.
Men herregud! "Som en tjuv om natten"?
Innan du drar några förhastade slutsatser så tänk på att det kan finnas skäl till att man inte alltid följer det "normala".
TS har redan förklarat att pga den rådande värmeböljan kom man överrens med hingsthållaren att hämta på natten eftersom det skulle varit lika med djurplågeri att köra en häst 40 mil instängd i ett släp. Så du kan lägga till denna förklaring som nummer "c" i din slutsats-lista.