Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis pratat i telefon med en riktigt seg person som behövde typ 10 minuter för att skriva en adress.
Hur svårt kan det vara?![]()
Låter ungefär som samtalet jag hade, lite svårt att förstå eller tankarna på annat håll.Jag pratade tre eller fyra gånger med kontoristen på rörfirman som startade min renovering när pumpen till duschboden slutade fungera. Hen fattade inte vad jag menade... Den korta förklaringen (som jag då fick dra femtielva gånger) var: "Pumpen till avloppet fungerar inte så det blir vatten kvar i duschkabinen när man duschar". Det är tydligen obegripligt.
Låter ungefär som samtalet jag hade, lite svårt att förstå eller tankarna på annat håll.
Ibland har man liksom inte riktigt ork med sånt men efter några gånger så kan ju information fasta och uppfattas rätt om man har tur.
Städfirman har varit här. Som vanligt varje vecka så har de tömt min papperskorg. Och som vanligt varje vecka så har de inte satt i någon ny påse...![]()
Oerhört!Mystiskt![]()
Samma härKan inte uttala mig om AS eller depressionen men har själv ångest....Dock alltid varit en orolig typ, mååånga gånger i onödan sen jag var liten...
Samma problem här varje måndag, funderar på att gömma den i skrivbordslådan på fredag.Oerhört!
Och varje vecka snor de också min kaffekopp och stoppar i diskmaskinen, så att jag får ta ur den därifrån när jag kommer 10 min efter att de har gått...