Vad gör buke med mitt tangentbord? (mobil)

Samma för mig, har en Sony Xperia Z3, nyligen uppdaterad till senastevetsi
senastevets (där skulle jag försöka radera det som blev fel och då blev det sådär...) versionen.

Samma för mig, har en Sony Xperia Z3, nyligen uppdaterad till senastevetsi
senastevets (där skulle jag försöka radera det som blev fel och då blev det sådär...) versionen.
Har du möjlighet att byta från Standardstil till Originalstil och se om det blir någon skillnad.

Vore även tacksam om ni som drabbas testar att använda den andra editorn för att se om den löser problemet.
Gå till http://www.bukefalos.com/account/preferences
Ändra någon av dessa:
  • Använd den avancerade texteditorn för att skapa och ändra meddelanden
  • Tillåt den avancerade editorn men visa BB-kod editorn först, som standard

Har du möjlighet att byta från Standardstil till Originalstil och se om det blir någon skillnad.

Vore även tacksam om ni som drabbas testar att använda den andra editorn för att se om den löser problemet.
Gå till http://www.bukefalos.com/account/preferences
Ändra någon av dessa:
  • Använd den avancerade texteditorn för att skapa och ändra meddelanden
  • Tillåt den avancerade editorn men visa BB-kod editorn först, som standard

Jag har testar båda stilarna och båda texteditorna (fast bara ändrat i rutan där man skriver). Samma problem.

Min senaste teori är att det är nån slags autokorrigering/stavningsprogram som ståställer till det. Kommer du nån vart med detta @Gunnar?

Det jag framförallt tycker är konstigt är att det inte blir någon skillnad när ni byter editor, då det skall vara två helt olika editorer som inte borde drabbas av likadana problem.
Det kan inte vara så att det är någon form av autokorrigering/stavningsprogram på era telefoner/webbläsare som ställer till det?
Nu har jag inte kollat tillbaka, men har övervägande delen av er Sony, kanske de lagt in något?

Såg nu att det även var Samsung och kanske en Nexus, men det kanske ändå är något installerat?

Jag hade även hoppats att de uppdateringar av stilen och forumet som jag gjort den senaste tiden nu möjligen skulle ha löst detta problem.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 691
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 830
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 129
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 824
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar