Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blodat ned halva trappan utan att märka det… och fått gå ut med mopp så ingen granne skulle hinna drabbas av åsynen och tro att nån blivit skadad.

Slutet av menstruationen, inget 🩸 på nåt dygn och jag har tryggt svassat runt utan underkläder - Ja! Sån är jag. Särskilt om det är varmt och svettigt är det skönt att lufta sig under klänningen, ingen ser ju ändå. Men nu kom en oväntad smyg-attack från livmodern när jag slött ätit upp chokladglassen och skulle ut med hundgangstrarna - hade ingen värk, märkte inget förrän jag tyckte det kändes kladdigt. Blod på hela benen och droppar på typ varenda trappsteg i två våningar.

Chezuz. Släpade upp stackars artrosgamling och ynglingen som var helt inställda på kissning. In med dem. Tvätta ben och ta på sig skydd som normalt folk… ut med mopp.

Sen fick de förvirrade gangstrarna rasta sig i rabatten, och jag ska korrigera i min mens-app. Nej. Den tog inte slut igår morse.

Fasen alltså. Vuxen kvinna som menstruerat sen jag var 12 och har fortfarande inte lärt mig att aldrig lita på ”sista dagen-lugnet”.
 
Plockat ur allt i kyl och frys och dragit fram den då frysen inte håller kylan. Rengjort allt och hoppas på det bästa. Varför måste alltid sånt här hända när det är som varmast O_o ska ju bli jättevarmt ända till fredag. Behöver inte gå till gymmet iallafall idag ersatte det med 14 kilo kyl och frys framdragning 💪
 
Köpte ny mat till Björn idag som innehåller hela mjölmaskar, köpt mat som innehåller malda innan.
Så himla äckligt, tyckte jag, men Björn sprang till maten och var mer matglad än någonsin innan. Så ja, nu får jag nog så lov att fortsätta med den maten.. Uhh.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 340
Senast: Krålus
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
919
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 468
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 732
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp