Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade 6:30 första lediga dagen. Hepp.
Spelar ju egentligen ingen roll men lite störigt ändå.
Lite ångestig men ska försöka säga till mig att skärpa till mig. Släppa det jag inte kan påverka.
Ser en serie samtidigt som jag har Nyhetsmorgon på. Sen ska jag läsa.
 
Började dagen med en längre hundpromenad. Nu sitter jag i soffan, ska precis äta frukost och senare bär det av mot en fin sjö med snorkelled för att snorkla och dyka lite :banana: SOM jag saknat att snorkla. Hoppas bara att det inte är allt för kallt i vattnet... Ska också ta tag i att kolla upp det här med kurs i dykning och köpa en ordentlig våtdräkt. Att simma "som vanligt" är inget jag någonsin tänker göra frivilligt igen :p
 
Verkligen ingen rolig huvudvärk i dag. Sitter på jobbet och är smärt-trött. Jobbar ikapp allt jag lagt på hög och undrar om jag kommer kunna springa i eftermiddag eller om prognosen ösregn och åska är rätt.

Jag insåg just att det är midsommar snart. Jag är inte inbjuden någonstans, så antingen blir jag ensam, eller så får jag tvinga någon att bjuda mig :p
 
Besvikna hästar när jag var till dem utan att ta in, tyckte vädret var bra att gå ute i men ska nog ta in dem en stund iaf senare idag. Har så dåligt samvete nu men inte annars under vintern när de går ute och det är svinkallt. 🫣
 
Försöker motivera mig själv att gå till apoteket och Willys. Kommer få skitont. 🤕 Vill inte gå. Kanske kan göra det i morn istället ...
Ser nyhetsmorgon.
 
Vaknade halv elva, hela fyra timmars sömn. Kunde inte somna om men mår inte direkt strålande. Ska åka ut till min pappas ställe i Roslagen, slåss med myggor och umgås med familjen. Inget av detta lockar. Innan dess måste jag köpa tvättmedel eftersom jag måste tvätta imorgon tidigt.

Dessutom måste jag städa och diska. Somebody shoot me.
 
Sitter och funderar på om en monster kan ge mig energikick nog att gå ut och fixa i trädgårdslandet lite. Kanske borde äta något innan också? 🤔

Väntar för övrigt fortfarande på svar i den spännande mailkonversationen, sjukt störigt att bara sluta svara och typ gå på semester(?). 🤣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 340
Senast: Krålus
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
919
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 468
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 732
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp