Vad gör vi? Del CXCVIII

Kaos O_o
Det kom in ett högt bud precis efter att jag bestämt vem jag ska sälja till.
Mannen ifråga blev vansinnig och har sagt till mäklaren att han ska försöka få kontakt med mig.
Gissa om jag låst dörrarna och inte svarar på okända nummer nu.
Alltså vad är det för fel på folk!?

Be mäklaren hantera det. Du säljer till vem du vill ( dvs den som betalar mest, generellt).
 
Herr häst har haft tandis här idag och har sen snarkat som en snarkfabrik i sin box. Så gullig snarknäsa! :heart
Nu har han piggnat på sig igen efter sitt fylleäventyr och fått mat. 😅
”Kan vi gå hem nu eller?”:
IMG_6868.jpeg
 
Vi började dagen på Furuvik, sen hämtade vi sushi och åkte hem och sov middag en stund (barnet var uppe före 05 😂 han med). Sen fotbollsträning (och jag tog ett varv i elljusspåret) plus lek efter. Middag blev varmkorv med bröd. Ett steg upp från nudlarna han envisas med.

Snart är det nog dags att sova. Imorgon frisören och sen kanske jag kan lura honom att leta efter några kontroller från Hitta Ut innan vi kör hem.
 
Idag har jag gjort slut på 3 kg dynamit så jag har haft kul på jobbet :)
Men det var mindre kul på jobbet vid stängning .Någon har tappat en hårnål i poolen vid trappen och det har blivit en rostrosa nästan lika stor som handflatan så i morgon är det badbyxor som gäller .Såg den inte i morse men det går jävligt fort om det kommer i ett järnföremål .Blir väl någon reaktion mellan rostfritt klor och järn
 
Igår kväll fick jag ett sms ev min driftledare om jag kunde ta skolan idag. Så jag fick åka dit istället i morse
Var lugnt på skolan. Bara jag och typ 7-8 i personalen
Eftersom Tinget hade stängt idag för städ :sneaky: så åt jag lunch på Donken innan jag åkte in till stan och vårdcentralen. Har bytt vc nu och provar en annan. Fick tid hos läkare för medicin koll
 
Djur...! ❤️. Jag sprayar och smörjer hästen med salva varje dag och ändå får hon sommarsår av insekterna ta mig tusan "överallt". Undra hur det skulle vara om jag inte skulle sköta henne på bästa sätt och skita I det? 😆🫡. Ikväll dock svullen och öm på ena käkbenet; frågan är om det är insektsbett, känns som det och tror kapsonen vid longeringen irriterat med...Stackars pållan; får bli 1-2 vilodagar efter härlig ridning och körning de senaste dagarna och hoppas det lägger sig direkt då hon annars mår som vanligt ❤️.
Ena kaninen bet mig (aldrig hänt innan!) när jag kom med gräs; tror bestämt hon var så ivrig på gräset att hon missade min hand, hon blev nog lika förvånad hon, lille vän ❤️.
 
Och där var den klar, det tog bara åtta timmar och 55 minuter. Nu börjar det roliga i att försöka ladda upp e-böckerna. Anslutningen brukar alltid brytas mitt i och jag får börja från början igen :meh:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 215
Senast: Krålus
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 458
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 714
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Recept flugmedel
  • Dressyrsnack 17
  • Gallsblåsa op

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp