Vad heter de?Tror jag nöjer mig med att ta en "pigg" tablett som mamma kallar dom. Sådana där man tar före träning, tar jag två så storstädar jag hela huset i ett nafs så en borde ju räcka iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter de?Tror jag nöjer mig med att ta en "pigg" tablett som mamma kallar dom. Sådana där man tar före träning, tar jag två så storstädar jag hela huset i ett nafs så en borde ju räcka iaf
Har tänkt att skaffa en sån där yogafolk brukar ha, ska tydligen funka bra för att hålla förkylningar borta. Borde nog ta tag i o fixa en sånJag röstar för nässköljning.
Tror jag nöjer mig med att ta en "pigg" tablett som mamma kallar dom. Sådana där man tar före träning, tar jag två så storstädar jag hela huset i ett nafs så en borde ju räcka iaf
Black burn, är främst till för fettförbränning men funkar fint för att pigga upp ocksåVad heter de?
Lite i senaste laget att meddela dig det nuGudars.... chefen messade nyss och bara "du måste komma in och provjobba en person imorgon". Efter förra veckans totala fail är suget lika med noll men men. Just nu har jag sänkt kraven och nöjer mig med så länge vederbörande är vettig
Black burn, är främst till för fettförbränning men funkar fint för att pigga upp också
Lite i senaste laget att meddela dig det nu
Oj! Usch låter inte kul alls.. problemet med förkylningen är ju också att man inte orkar plugga något känns inte som att denna kommer gå så bra om man säger så..
Har haft min i några år och den funkar bra men det är inte superroligt att göra det men märker effekt faktiskt!Har tänkt att skaffa en sån där yogafolk brukar ha, ska tydligen funka bra för att hålla förkylningar borta. Borde nog ta tag i o fixa en sån
Svårt o tro det med tanke på att de säljs på en utav Sveriges största butik för gymgrejer o kosttillskottLär vara amfetamin dom?
Kan tänka mig det! Får skaffa mig en och provaHar haft min i några år och den funkar bra men det är inte superroligt att göra det men märker effekt faktiskt!
Svårt o tro det med tanke på att de säljs på en utav Sveriges största butik för gymgrejer o kosttillskott
Jag kollade upp dem. Nej inget sådant i det. Koffein. Vitaminer mmLär vara amfetamin dom?
Jag kollade upp dem. Nej inget sådant i det. Koffein. Vitaminer mm
Jag röstar för nässköljning.
Hade blivit lite väl dyrt annarsSvårt o tro det med tanke på att de säljs på en utav Sveriges största butik för gymgrejer o kosttillskott
Gud, jag hade en pojkvän som envisade med nässköljning varje morgon och varje kväll. Så äckligt
Ja säkert. Själv blir jag ju inte pigg av nånting. (Inte ens amfetamin ) men kaffe har nån slags lugnande lite uppiggande effektBorde man inte kunna dricka en typ trippel espresso lika gärna isf? Eller ta ngn sån där energidryck?
Ja säkert. Själv blir jag ju inte pigg av nånting. (Inte ens amfetamin ) men kaffe har nån slags lugnande lite uppiggande effekt