Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger kvar och chillar i sängen så jag kan vara utvilad till kvällens gigantiska personalfest 🥳. Är helt sjukt peppad! Om alla kommer (det gör de dock inte) blir vi 15.000 personer från hela landet, konserter med stora artister, food market, fri bar och hela baletten 🤩. Det bästa är att stället ligger i MIN stad, så till skillnad från de flesta andra behöver jag inte åka chartrad buss i flera timmar fram och tillbaka 💪.

Katten sympativilar sig också inför kvällen. Vet dock inte vad hans storartade planer är 😼:
20220611_102500.jpg
 
Usch borde sjukanmält mig istället. Vi är redan underbemannade. Men jag känner mig bara gråtig och lite vimmelkantig och dessutom glasögonen som gör mig ännu mer "snurrig/ovant/sämre styrka då linserna inte kommit i tid; inte bättre av att de försämrat den jäkla postgången. Inte alls säker på att jag klarar av att göra ett bra jobb/orka hålla mig uppe ordentligt. Vätskebalansen och allt är säkert satt ur spel inte minst....
 
Men min poäng är ju att det inte är alla aktivister som bedriver sin aktivism på det sättet? Min poäng är inte att förneka att det sker och att det är ett problem. Men, jag känner att jag nu mest upprepar mig, så jag föreslår att vi släpper det.
Precis vad jag försökte få fram också. Men det "gilla" visst inte.
Jag har också haft problem med aktivism, jag har jobbat med försöksdjur. Hur många dödshot tror ni att jag fick då? Men jag kan ändå skilja på person och person.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 158
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
Svar
4
· Visningar
86
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp