Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är ungefär så omotiverad som det går att bli. Sov i soffan inatt eftersom jag mådde för dåligt psykiskt igår för att orka sova i sängen. På något vis blir det lättare att sova i soffan ibland då, även om jag inte får speciellt bra sömn. Bra med det var väl att jag nu vaknade så tidigt att det inte var några problem att hinna i tid till tvättstugan, och när jag morgonrastade hundarna var det uppehåll. Nu ösregnar det, igen.

Ska försöka samla kraft att göra äppelpaj senare idag, men just nu vill jag ingenting. Önskar att jag hade jobbat idag för att åtminstone tvingas ut på något vis. Får kanske dra på mig regnkläder och ta ut hundarna i skogen trots otrevligt väder.
 
Låter inte hälsosamt att springa efter att man har behövt ta massa piller.
Nej alltså... inte såna piller. Jag äter massa woowoo piller och dricker massa konstiga hälsokost grejer just nu eftersom alla i min närhet typ insisterar på att hänga runt mig trots att de är sjuka (känns det som). Plus att jag åker knökfull kollektivtrafik två gånger om dagen 1h 10min.
Ska springa halvmaran om 6 dagar och har inte lust att bli sjuk.

Mask på så fort jag är nära människor, och handtvätt varje timme är vad som gäller :p
 
Just nu sitter jag och hoppas att det helt galna regnet drar sin kos till i kväll. Vi måste rida ute då de fixar taket till ridhuset nämligen.
Inte för att jag skulle skita i att rida för att det regnar... men det är faktiskt lite trevligare om det inte gör det tycker jag ändå :p
 
Tog ut lite semesterdagar och lägger dem på att storstäda inför höst/vinter. Dagens projekt är soffan.
Vilken äcklig möbel soffan är :wtf:
Trots att vi dammsuger den några gånger per år. Vi har förvisso hund i soffan men av icke fällande ras. Det är mest mina hår, damm, popcorn och chips som aldrig nådde munnen och en massa annant snusk.
Nu åker sofföverdragen in i tvättmaskinen och får sen hänga ute och torka.
Den omöjliga, starkt frustrerande påklädningen av överdragen överlåter jag till sambon.
 

Bifogade filer

  • IMG_9002.jpeg
    IMG_9002.jpeg
    531,8 KB · Visningar: 27
Stressad kom hem för att jag ska jobba hemifrån resten av dagen. Jobbdatorn ligger inte i väskan. Jag är på väg tillbaka för att kolla så att den ligger där och hämta den isåfall. Jag hoppas det annars har någon tagit den ur väskan men har svårt att tro det för det var inte mycket folk på bussen och allt annat låg kvar i väskan. Måste släppa in hantverkare hemma vid 13 så inget alternativ att sitta kvar på jobbet.
 
Varit på babymassage. Var trevligt men så mycket folk att jag fick lite ångest framåt slutet. Åkte hem direkt efter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
325
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
450
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp