Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kul :) ! Jag har köpt biljett till ett författarbesök med känd författare på vårt bibliotek i slutet av oktober. Det kostar bara 80 kr så jag förväntade mig nästan att biljetterna skulle vara slut vid lunchtid igår (försäljningen öppnade kl 10 men då hade jag inte möjlighet att köpa). Ska bli roligt att höra henne berätta om sitt skrivande :) !
 
Mnja, med tanke på att jag går live med en stor lansering på måndag för ett arbete som jag gjort sen årsskiftet, och nu fick sjuka barn mitt i upploppet så är det nog ganska klokt. Annars riskerar hela det här arbetet att få ett litet antiklimax och det vore ganska dumt, nu när jag ändå har slitit så himla mycket med det.
Okejdå. Bara du är rädd om dig! :heart
 
Kul :) ! Jag har köpt biljett till ett författarbesök med känd författare på vårt bibliotek i slutet av oktober. Det kostar bara 80 kr så jag förväntade mig nästan att biljetterna skulle vara slut vid lunchtid igår (försäljningen öppnade kl 10 men då hade jag inte möjlighet att köpa). Ska bli roligt att höra henne berätta om sitt skrivande :) !

Spännande och det var ju verkligen inte dyrt :up: Jag hade inte varit förvånad över det dubbla (plus att jag hade inte haft problem att betala det, allt som gör biblioteken attraktivare är viktigt).
 
Spännande och det var ju verkligen inte dyrt :up: Jag hade inte varit förvånad över det dubbla (plus att jag hade inte haft problem att betala det, allt som gör biblioteken attraktivare är viktigt).
Vi har ett VÄLDIGT trevligt bibliotek :) ! Engagerad personal, fina lokaler, osv. Vår kommun hamnade på en fin placering på en lista över flest utlånade böcker per kommuninvånare förra året. Jag tror att det har väldigt mycket att göra med att vårt bibliotek är så bra!
 
Vi har ett VÄLDIGT trevligt bibliotek :) ! Engagerad personal, fina lokaler, osv. Vår kommun hamnade på en fin placering på en lista över flest utlånade böcker per kommuninvånare förra året. Jag tror att det har väldigt mycket att göra med att vårt bibliotek är så bra!
Jag har en stallkompis som är bibliotekarie, det är så lyxigt! Vi pratar böcker varje gång vi ses :)
 
Kul :) ! Jag har köpt biljett till ett författarbesök med känd författare på vårt bibliotek i slutet av oktober. Det kostar bara 80 kr så jag förväntade mig nästan att biljetterna skulle vara slut vid lunchtid igår (försäljningen öppnade kl 10 men då hade jag inte möjlighet att köpa). Ska bli roligt att höra henne berätta om sitt skrivande :) !

Kul! Har de tagit betalt för författarbesök länge? Är ganska ovanligt men gissar att det blir betydligt vanligare eftersom bibliotekens budgetar generellt sett blir mindre och mindre.

Har jobbat en del med programverksamhet och det är lika nervöst varje gång om det hela ska gå bra eller haverera 😂
 
Tröööttt. Men magen relativt lugn just nu :up:
Har ett pyttemöte inbokat i dag på 30 minuter. Skönt.
I morgon är det möte mellan 9 och 17. Och jag ska hålla i ett av de mötena. Inte skönt.
 
Jag var såå nära att skippa träningen i morse men tog mig samman och pallrade mig upp 😅 Alltid himla skönt efter så glad att pannbenet vann över tröttheten. Frukosten är i magen, alla djur har fått mat och ungarna skickade till skolan. Jobbat typ en halvtimme nu och ska snart hämta mera kaffe och ta tag i nästa grej.
 
Sitter på pendeltåget. Allt går fel. Ska nu byta till tunnelbanan. Håll tummarna för att jag inte går vilse nu också... Nästa gång tänker jag cykla om det är möjligt. Bil går ju inte att parkera någonstans. Fy vad jag avskyr att vara i stan...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
336
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
459
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp