Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukar äta frukost runt kanske sju halvåtta och nu får jag inte äta nånting för att jag ska bli sövd idag så nu är jag HUNGRIG!! Och vissa kanske har sett min tråd om att bli sövd och hur rädd jag är för det in för en operation så blev det lite akut idag så det är ju jätte kul eller inte 🙃
 
Jag brukar äta frukost runt kanske sju halvåtta och nu får jag inte äta nånting för att jag ska bli sövd idag så nu är jag HUNGRIG!! Och vissa kanske har sett min tråd om att bli sövd och hur rädd jag är för det in för en operation så blev det lite akut idag så det är ju jätte kul eller inte 🙃
Åh det är ju jobbigt helt klart. Går säkert fint :heart
 
Kollar studentlitteratur och funderar på om man borde köpa referenslitteraturen eller om man kan avvakta med det.
 
Tvättat två schabrak i tvättmaskinen. Ska nog bara tvätta en i taget nästa gång. Den ena fick den andras hår. :crazy:
 
Hade mitt dagliga pep talk till katten som låg på sängen framför öppen balkongdörr. Hur han är en gulligfis, att han är söt som socker, smart, att han kan så mycket saker och att han är den finaste pojken i universum. Som man gör, med speciell röst såklart :D

Ser alldeles för sent fastighetsskötaren, nedanför min balkong, som ler och småskrattar åt mig :eek: :bag: Hen kommer väl aldrig våga hjälpa mig med något igen :rofl:
 
Hemma efter morgonens personalmöte. Borde se till att äta någon lunch nu och sedan ta en promenad med hundarna innan det är dags att ge sig av till jobbet igen.
 
Dags för lunchpromenad ute i spenaten. Fyra bokprat och fyra klasser på två timmar, man känner att man lever så att säga :D
 
Ser på ”Smartare än ...”
Har varit på promenad och fick jätteont i ryggen. :( Så nu ligger jag på sängen.
Coop har medlemserbjudande på 🧻 så jag har köpt 2 x 3 fp. Man fick bara köpa 2 x 3 fp per hushåll. Det fanns 4 fp kvar idag så jag hade lite tur. (Köpte första gången igår).
Fyi. :rolleyes:
 
Bara nastan vaken och saknar att inte kunna dricka kaffe. Inte bara for att kaffe ar sa himla gott ... men det tar mycket langre tid att vakna numera. Naja, en energidricka om dagen istallet for mina 2-3 koppar kaffe sa vaknar jag ocksa. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
336
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
459
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp