Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde jag! Halt och hälsade (vilket ju hör till normal vett och hyfs!).
Det fetstilta har du lagt till själv och det är din egen tolkning.
Halt och hälsning vid inridning ingår inte längre i LC programmen.
Eftersom jag själv är ny på det här med att tävla så undrar jag vidare på din formulering:
"Jag fattar ingenting och domaren, som överdomaren hänvisade till, hann gå så jag kunde inte fråga."
Borde inte överdommaren kunnat svara att du gjorde en halt som inte ska vara där? Lika så skriver domarna inte i protokollet lite mer förklarande? Är det väldigt olika eller är det "alltid" så att man får gissa sig till liknande felridningar?
Nej, det är direktkopierat ur TR. Jag har fetstilat, men formuleringen är kopierad rakt ut TR II - kolla själv får du se.
Det var ju en stund efteråt som jag frågade, hade lastat hästen först och köpt kaffe så hon hade nog inte just mig färskt i minnet, bland alla ritter.
Det stod avbrott.
Personligen tycker jag att det är oerhört märkligt att halt och hälsning inte ingår !
Nån som vet motiveringen till varför man tagit bort detta ?
Jag vet inte, tycker du att jag är korkad som inte omedelbart tolkade avbrott som halten?
Alltså, jag förstår verkligen inte varför du så gärna vill trycka till mig? Jodå, jag läser programmet och jag tom tränar det innan, för instruktör, believe it or not.
.
Är det något mer du vill slänga in en syrlig kommentar om? Eller ska jag försöka förhindra det genom att återigen referera till att jag har en häst som är så spänd att det tar väldigt mycket fokus från mig, att försöka få honom så pass avslappnad att han är ridbar, så att jag glömde den detaljen med halten i LC. Avbrottet skulle alltså möjligen kunna komma av att han inte bjöd fullt ut ner mot läktaren och domaren vid inridningen.