Vad gillar ni att äta på sommaren?

Hur länge håller sig en sådan burk i kylen?
Tyvärr så blir smaken inte så bra om man låter det stå i kylen. Jag har provat och göra mycket och ha i väl rengjorda glasburkar. Men det är något som händer med det. Jag kör en omgång och dricker upp det pronto. Eftersom jag har i avokado eller oliv/kokosolja så blir det mycket mättande. Ett helt huvud romansalld blir nästan ingenting när man smootat det.

Sa jag också när sambon presentera upplägget och sa att han var uppväxt med det :p Men, mosar man potatisen och häller grädden över så är det riktigt gott!
Jag har aldrig testat själv men det låter inte jättekonstigt med tanke på att det förr i tiden och kanske nu med görs gräddsås till köttbullar och potatis. Så detta låter som någon sommarvariant.:)

Grillat med klyftpotatis och bearnaisesås :d Gärna egen marinad på det grillade, en variant vi använt varje sommar så länge jag kan minnas :p
Och jordgubbar. Massa jordgubbar blir det, särskilt varma dagar när man inte orkar äta nån riktig mat.
Och varmrökt fisk brukar det också bli främst på sommaren.

Skulle kunna leva på jordgubbar och vattenmelon hela sommaren! Gillar inte att äta varm mat när det är varmt ute, det känns liksom som att kroppstemperaturen höjs med minst tio grader då:cautious:

Liknande trådar

Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 648
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar