Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man bör kanske fundera en del över miljöaspekterna när det gäller importfoder. Fler och fler inom gris-, höns- och nötuppfödning ansluter sig till olika ekologiska program och försöker driva sin verksamhet miljövänligt genom olika åtgärder. Varför verkar hästbranschen helt blunda för miljön? Vi transporterar helt i onödan foder från Tyskland och England, transporter som bidrar till klimatförändringarna...bara för att hon är återförsäljare kan man ju tycka att fodret är bra och rekomendera det. jag skulle själv rekomendera det födret för jag själv tycker att det är toppen bra för mina hästar. även om fodret inte har kommit ut så mycket här i sverige än och finns inte i alla städer så skulle jag värkligen rekomenera att gå in på www.derbyfoder.com och kolla om det finni i närheten av er! jag lovar att ni kommer inte att ånga er!! värkligen det bästa fodret jag nånsin har gett mina häsar, då har jag gett eggersman och krafft tidigare.
Mycke kräsen dam