Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur många procent behöver man i de olika dressyrklasserna för att få en godkänd ritt?
Hör så mycket olika från olika håll... så jag blir inte riktigt klok över det hela. Kan inte hitta något när jag googlar heller.
Tycker betygsättningen är väldigt dålig.... För 4 är ej fullt godkänd, men godkänd är 6 ?
så 5an blir väldigt luddig... Tycker man ska ha "ej fullt godkänd" och sen godkänd... Med tvekan godkänd ÄR ju godkänd hur du än vrider på det... Så alltså är ju rent krasst 50% godkänt...
Men praxis numer är 60%
4:a är " inte godkänt".
Du tittar på gamla tr.
http://www3.ridsport.se/ImageVaultFiles/id_40821/cf_559/TR_II_Dressyr_3.PDF sidan 60
jag har inte hittat det på hemsidan däremot kommer detupp som sökträff när jag googlar på tr.Oki... Lustigt att det ligger kvar på hemsidan =)
jag har inte hittat det på hemsidan däremot kommer detupp som sökträff när jag googlar på tr.
Den ligger ju kvar på hemsidan så tillvida som du säger att den kommer upp i sök... Och i mitt fall som första val när jag söker på TR dressyr.. Och hemsideadressen är ju klockrent Ridsports förbundets...