Vad gäller för inhyrda hyresgäster vid försäljning av hästgård?

Sv: Vad gäller för inhyrda hyresgäster vid försäljning av hästgård?

Notera att ovan gäller alltså om man hyr. Arrende är en annan fråga, och med 98 % säkerhet gäller det tjänst, och inget av arrende/hyra.
 
Sv: Vad gäller för inhyrda hyresgäster vid försäljning av hästgård?

Nåväl. Ett besittningsskydd likväl.

Mackans inlägg lämnar jag därhän.
 
Sv: Vad gäller för inhyrda hyresgäster vid försäljning av hästgård?

Det får nog anses som en ren information, och inte direkt relevant här, eftersom de flesta nog är rätt övertygade om att det gäller tjänst, inte lokalhyra.
 
Sv: Vad gäller för inhyrda hyresgäster vid försäljning av hästgård?

Det får nog anses som en ren information, och inte direkt relevant här, eftersom de flesta nog är rätt övertygade om att det gäller tjänst, inte lokalhyra.

Det tycker jag inte framgår av ursprungsinlägget iofs. Men strunt samma.
 
Sv: Vad gäller för inhyrda hyresgäster vid försäljning av hästgård?

När man skriver "alla hyresgästerna" känns det rätt otroligt att det skulle röra sig om lokalhyra. Hade det varit en och samma hyrestagare hade jag kanske gjort en annan bedömning.
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 193
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
18 908
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 545
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 602
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Hundförarjacka

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp