Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som rubriken lyder, vilken utrusning har ni i bilen? Tänker alltså på sådant som används vid eventuella olyckor och annat bra att ha?
Sorry var lite otydlig alltså sånt som man plockat in i bilen själv, typ filtar, kniv etc och inte sådant som tillhör bilens standardutrustning.Menar du airbags och sådan säkerhetsutrustning som är inbyggt i bilen eller vad som är ditplockat efteråt, reservhjul, varningstriangel m.m.?
Vad ska du med duschdraperiet till? Det är det enda jag inte förstår meningen medMin bil kallas McGyver-bilen av en anledning. Har tom fått bygga upp ett nytt innergolv i skåpet så jag får plats med alla bra grejer.
15 m2 presenning, 30 meter lina, en stol, självhäftande kardborreband, silvertejp, farmartång, div smörjsprejburkar, bultpistol, slaktknivar, multiverktyg, matkåsa + spork, 5 liter vatten, div varma extrakläder, ett par filtar, ett knippe spännband och lastspännare, handduk, fälgkors, domkraft, extrahjul, varningstriangel, reflexer, startkablar, visselpipor, isdubbar, mensskydd, första hjälpen-kit modell Migo (dvs massa extra prylar och piller samt några elastiska lindor), tassbandage, hundskor, foppatofflor, hundbäddar, 2 kg leversnittar, div godis, stearinljus och tändare, spritkök, ficklampa, liggunderlag, ett duschdraperi, en madrass(sommartid), laddarsladdar och handsfree till mobilen, en fårkäpp, märkspray, fårnätskrampor, klövtång, koppel, batterier och pennor 0 anteckningspapper. Bland annat
Min bil kallas McGyver-bilen av en anledning. Har tom fått bygga upp ett nytt innergolv i skåpet så jag får plats med alla bra grejer.
15 m2 presenning, 30 meter lina, en stol, självhäftande kardborreband, silvertejp, farmartång, div smörjsprejburkar, bultpistol, slaktknivar, multiverktyg, matkåsa + spork, 5 liter vatten, div varma extrakläder, ett par filtar, ett knippe spännband och lastspännare, handduk, fälgkors, domkraft, extrahjul, varningstriangel, reflexer, startkablar, visselpipor, isdubbar, mensskydd, första hjälpen-kit modell Migo (dvs massa extra prylar och piller samt några elastiska lindor), tassbandage, hundskor, foppatofflor, hundbäddar, 2 kg leversnittar, div godis, stearinljus och tändare, spritkök, ficklampa, liggunderlag, ett duschdraperi, en madrass(sommartid), laddarsladdar och handsfree till mobilen, en fårkäpp, märkspray, fårnätskrampor, klövtång, koppel, batterier och pennor 0 anteckningspapper. Bland annat
Vad ska du med duschdraperiet till? Det är det enda jag inte förstår meningen med
Alla går till mig om det är nått som behövs på tävlingar osv. Jag har alltid nått som löser problemetHoly shit!
Jag känner mig som om jag borde skaffa i allafall ett litet överlevnadskit till bilen
Alla går till mig om det är nått som behövs på tävlingar osv. Jag har alltid nått som löser problemet
Skåpbil is the shit.
Oj är imponerad!Alla går till mig om det är nått som behövs på tävlingar osv. Jag har alltid nått som löser problemet
Skåpbil is the shit.
varningstriangel (är det inte lag på att sådan ska finnas?)