Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, vart bor du?Under dagens morgonpromenad la jag för första gången märke till de fina blomlådorna som kvarterets volontär-trädgårdsmästare fixat längs gatorna. Det görs som del av ett ideellt projekt som drivs av lokala krafter med syftet att göra området vi bor i renare, grönare och mer trivsamt på alla sätt. Ganska hemskt egentligen att jag inte noterat detta förut, de har säkert sett ut sådär i ett par veckor, men just idag stack de ut lite extra och gjorde mig väldigt glad.
Visa bifogad fil 141446
Alltså, vart bor du?
Sitter här i uppsala och tittar ut på snötäcket som täcker marken.....
Ja alltså nu är ju Glasgow kanske inte direkt känt för sitt trevliga klimat, men just vår råkar vi faktiskt göra ganska bra här borta! Garderoben är din men du lär vilja återgå till Uppsala framåt juni nån gång, när resten av världen förstått att det är sommar men Glasgow håller sig till typ 15 grader och moln
Ja alltså nu är ju Glasgow kanske inte direkt känt för sitt trevliga klimat, men just vår råkar vi faktiskt göra ganska bra här borta! Garderoben är din men du lär vilja återgå till Uppsala framåt juni nån gång, när resten av världen förstått att det är sommar men Glasgow håller sig till typ 15 grader och moln
Trots det ar Glasgow en av mina favoritstader i varlden.