Sv: Vad för hjälmkamera använder ni när ni rider?
Det är så jag menar. När man ser klippet och vet hur det känns i sadeln med dofter och ljud så kan man uppleva det på ett bättre sätt. Men skillnaden mellan att vara i sadeln och att titta på ett klipp är enligt mig en enorm skillnad hur bra klippet än är. Inget av klippen som lagts in i denna tråd kan återspegla den känslan man får på riktigt.
Det där med känsla är ju rätt relativt beroende på vilken erfarenhet man har. Har man suttit där en tidig morgon på en galopphäst som inte vill annat än komma iväg så känner man svårigheterna och adrenalinet i kroppen när man ser klippet. Om det klippet är gäspigt så undrar jag lite vad som inte kan upplevas gäspigt...
Det är så jag menar. När man ser klippet och vet hur det känns i sadeln med dofter och ljud så kan man uppleva det på ett bättre sätt. Men skillnaden mellan att vara i sadeln och att titta på ett klipp är enligt mig en enorm skillnad hur bra klippet än är. Inget av klippen som lagts in i denna tråd kan återspegla den känslan man får på riktigt.