vad för benskydd / damasker har du?

W

Whitaker

första terängträningen är nästa onsdag (21/6) vet inte vad man ska ha för benskydd till pållen bara.. vad har ni? gjärna inte jätte dyra:angel:

Sv: vad för benskydd / damasker har du?

På min polle använder jag Equi-Guard® Damasker från hööks. Dom är jättebra och kostar bara 169kr/del det vill säga 169kr för 2skytt om du ska ha fram också så blir det 169*2. Det är ett bra pris för bra skydd. :D

Glömde säga att skydden finns i både fram och bak och kostar lika mycket. :) Jag rekomenderar dom verkligen :D

Helt vanliga damasker går bra för sådan lätt terräng, tänk bara på att inte köpa ett par som drar till sig vatten! :)

Och ett par som sitter bra så det inte kommer in en massa grus....

Lycka till! :bump:

Liknande trådar

Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: Celinehenn
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 137
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 724
Senast: manda
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 508
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar