Vad fick ni för "symptom" när ni blev gravida?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Freyja_bus

Trådstartare
Ja, som rubriken lyder. Vad fick ni för symptom när ni blev gravida? illamående, hungerkänsla? Mensverks känsla? Ont i brösten?

Vad var det första tecknet?

*Nyfiken*:angel:

//Julia
 
Sv: Vad fick ni för "symptom" när ni blev gravida?

Ja, som rubriken lyder. Vad fick ni för symptom när ni blev gravida? illamående, hungerkänsla? Mensverks känsla? Ont i brösten?

Vad var det första tecknet?

*Nyfiken*:angel:

//Julia

Saker började lukta konstigt och oerhört starkt. Jag kunde inte känna doften av tvätt- och rengöringsmedel, delikatessavdelningen m.m. utan att det knöt sig i magen.
 
Sv: Vad fick ni för "symptom" när ni blev gravida?

Trötthet och "mensvärk" var mina första symptom.
 
Sv: Vad fick ni för "symptom" när ni blev gravida?

Jadu..

Jag fick, några veckor innan jag testade, plötsliga smärtor i brösten. Då lade jag ingen vikt vid det eftersom det var så kort tid, och bara en gång.. Sen var livet som vanligt. I september skulle vi åka utomlands och jag köpte ett test "bara för att vara på den säkra sidan" att jag kunde festa..

Döm om min förvåning när det visade +.

Vet ej exakt vilken vecka jag är i nu , men typ V13. Jag har fortfarande inte så värst mycket symptom..Mycket större bröst, och sen är jag lite tröttare vissa dagar.. Men inget annat..Skönt att slippa illamåendet. Även om det skulle varit skönt att ha det, för nu kan jag inte riktigt lita på att jag är gravid..Märks ju inget. Kan äta allt osv..
 
Sv: Vad fick ni för "symptom" när ni blev gravida?

Illamående, trötthet och mensvärk, molande och ilande i magen och i ljumskarna.
Allt detta runt v. 6.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Sassy
·
Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
4 150
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 755
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 755

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp