Vad fick er hund i julklapp?

hasde med behövt köpa nytt koppel och halsband till båda emn blir lite dyrt! det får mamam och pappa betala istället..

Jag fick pengar av pappa som jag kunde köpa något till hunden =)
Så såg jag ett snyggt halsband så det köpte jag å köpte nitar själv å satte fast.

Varsitt stort, rökt grisöra som jag slagit in :D och de fick riva upp. De hade stört kul men min kära vovve ville mest leka med örat. För mätt av all Julmat hon ätit troligen.. :rofl:

:bump: :bump:

han fick ett nytt koppel, 4 pipleksaker, 3 diverse leksaker, ett halsband, en påse mat, en vatten skål, jätte många ben, ren horn diadem och massa massa pussar och kramar mm :love:

alla vovvisarna fick ben, och godis :d
å tut-leksaker :D dom blev överlyckliga.

Båda fick varsitt koppel och en biabädd att dela på (vet inte ännu om de gillar den om så är fallet inskaffas en till).

Nova fick:
Rött koppel
Helstryphalsband ngt stort men snyggt
Två oxhuds tofflor

Bubblan fick:
Svart koppel
Ett rökt köttben eller ngt sådant

Hundarna har bytt presenter ett antal gånger sedan julklappsutdelningen

Hon fick inte direkt något i julklapp, eftersom hon inte förstår vad julen innebär, men jag passade på att handla lite på Stora Stockholm när det var billigare.

Så hon har en ny säng.
3 nya halsband.
1 kalender (Inte alls till mig själv :angel:)
En blinkande grej till halsbandet.

Har beställt hem en matbar som fästes i väggen nu också, och sen köpt en oval plastsäng, eftersom hon växte ur Frallornas sådan på 2 veckor, och hon bara älskar sådana!

Sen ska jag beställa hem lite smått och gott, när jag orkar.

jadu...
en liten pipboll med en svans, en avlång "tennisboll" med snöre, godispåse med en pipigelkott och ett snöre (sån där med knutar) i. Och ett längre snöre :D

En stooooooooooooor påse med hundkex! Och en leksak, repstump med 2 bollar på, han tycker den är kanon :cool: :D!!!

Nixon fick ett blinkhalsband och en påse godis som han öppnade själv.

En tuggboll med innehåll som hon spydde upp i morse och som jag satte mig i :crazy:

Den trevliga tjejen i gathuset hade köpt julklappar till Xena! :love:
Hon fick ett rött och svart halsband och
ett grisöra och en söt teckning av Xena.
Av min brorsa fick hon tuggpinnar(hunden alltså, inte tjejen) :D
Jag var så snål att jag inte köpte någonting.
Men jag ritade en teckning av henne iaf!

Här är den..

Fast jag tror inte hon bryr sig om den.. :( ;)

de fick varsitt tuggben att packa upp själva, ett dogsmart (nina ottoson) spel och varsin bajspåsehållare i form att ett tuggben ;). och så lite extra pussar och kramar förståss :love:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 130
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 055
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V