Vad fan ska jag göra :(

jojongo

Trådstartare
Jag är så sjukt ledsen nu, har flyttat långt upp i Sverige för jobb med mina katter. Allt skulle vara perfekt, trivs på jobbet och i omgivningarna. Men under 4 veckor har jag varit hos veterinären fyra gånger! Det bodde två katter här sedan tidigare och mina två tar stryk! Har fått bitsår som blivit infekterat, en klo i ögat, och de såren har precis läkt, då släpper jag ut unga katten idag för han är sjövild inne och måste få gå ut då han är van att vara ute, och vad händer, jo han kommer in med nytt bitsår :( Blir det här också infekterat och en tur till veterinären så ger jag fan upp! Vad gör jag? Ska jag flytta härifrån från jobbet och allt för att katten inte kan vara ute? Hur ska jag lösa detta? :( :( :(

Bygg en utegård till katterna, bra förslag hur finns både på katter.nu och youtube. Blir bra mycket billigare i längden än vet besök. Dina katter kan vara ute utan att det blir slagsmål.
Tyvärr har jag inget eget boende så det går inte :( förhoppningsvis får ett eget boende i februari... Frågan är vad jag gör tills dess? Hålla unga kastrerade hanen instängd går typ inte, han flippar på nätterna, väcker mig, terroriserar min andra gamla katt osv. Men han är en fegis annars och jag tror inte han vill slåss det är grannkatten som kommer hit och slåss med honom det är jag helt säker på. Så han har nog inget revir stackaren och jag vill inte utsätta han för mer slagsmål :( vem vet vad som händer näst, han kan ju bli dödad :(

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 424
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 751
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 321
Senast: Snurrfian
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar