M

moo_noi

min katt har gått jätte länge med kisse ungar hon e tjockare än katten gustav hjälp.....................:bow:

Sv: vad fa

Nämen en till som väntar på övertid! :)

Min misse var enl. vet beräknad till för 2-3 veckor sen. Känns lite väl men hur lätt kan det vara att avgöra det bara genom att känna missen på magen? Parningen var ej avsiktlig så vi vet inte när den inträffat.

Sålänge katten är pigg och glad, äter, dricker och utför sina behov som den ska, så behöver man inte vara orolig. Dom kommer när dom kommer. Men det är ju SÅ jobbigt att behöva vänta...

Vad har du för katt??

Oooo... snart får vi en massa bebis bilder :d :love: Men vi vill se tjockis magarna oxå... Så lada upp lite bilder!;) :banana:

jag har försökt fota men det ser ju så roligt ut.. :rofl: jag ska ta en bild idag o se om jag kan lägga upp den i morgon på jobbet. På min tjockiss.. :D

Har du misse??

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: Elbe92
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat