Vad betyder bed A:1a/A???

H

hoppar&studsar

Snälla hjälp mig!!! jag behöver hjälp! Vad betyder bed A:1a/A??? Det står inte med under den uppnålade bedömningsnålen :( snälla… :bow:

Sv: Vad betyder bed A:1a/A???

A:1a är när man har omhoppning för alla felfria efter att alla har ridit grundomgång, som i världscupen allstå
A gäller avd B dvs den e en clear round

tant agda skrev:
A gäller avd B dvs den e en clear round

TACK så jätte mycket!!! men att A gäller avd B??? låter invecklat :confused: borde det inte vara att det gäller avd A :confused: ???

saxat från "bedömningstråden:
A:1a - Är en klass med omhoppninge EFTER att alla i grundomgången ridit. man placeras efter fel och tid i både grundomgång och omhoppning.

/A gäller alltid unghästarna och är altså bed A.

Senast ändrad:

hoppar&studsar skrev:
TACK så jätte mycket!!! men att A gäller avd B??? låter invecklat :confused: borde det inte vara att det gäller avd A :confused: ???

Första delen dvs A:1a gäller hästarna som går i avd A andra delen, det som står efter "/" gäller unghästarna och för dem är bedömningen alltid A!

Tack! Men jag förstod vad A:1a betydde men det blev krångligt med ett extra A :p :crazy:

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
682
Senast: Snurrfia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning går 16-20 juli 2025 och nu står det klart att mästerskapet kommer äga rum i spanska A Coruña.
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig startat nån dagbokstråd här innan. Men det här är för tungt att bära ensam, och jag vill inte lägga hela tyngden på min...
2
Svar
31
· Visningar
2 101
Hemmet Med risk för att skämma ut mig totalt på bukefalos, jag behöver hjälp! När jag satte i laddaren till cykeln blixtrade det till och nu...
2
Svar
26
· Visningar
1 607
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar