Vad äter ni i denna värme?

Insalata Caprese. Mozzarella (gärna buffel), tomat, basilika och olivolja. Salt och peppar efter tycke och smak. Slicea osten och tomaterna och lägg skivorna om vartannat. Klipp basilika över, ringla olivolja och salta/peppra och NJUT :d
 
Har ingen aptit alls i värmen, och är dessutom ruggigt fattig just nu, så orkar bara frukostmat. Riktigt löskokta ägg, persikor och vaniljyoghurt är typ det enda jag kan få i mig. Kanske lite flingor med mjölk också...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 060
Senast: Badger
·
Mat Jag har hittat ett trevligt recept på vitlöksrostad blomkål i ugn som jag tänkte testa i helgen. Funderar på om jag ska göra en större...
Svar
13
· Visningar
845
Senast: Sel
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 624
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp