vad är...

Sv: vad är...

LB1 55,38% på ridskolehäst.. inte så mycket men.. det ska bli mer! :banana:

Rumpnissen skrev:
finns red en sådan här tråd. Använd sökfunktionen.

Spelar det någon roll eg???

Tycker det är bra att det kommer nya trådar även om de redan finns. Mkt kan ju ha ändrats sedan den "gamla" tråden och nu finns det i princip trådar om allt möjligt så om alla skulle söka omkring så skulle det vara det enda man gjorde här på buke.

Jag tycker bara att det är ointresant efter som det inte var länge sen vi hade en sån här tråd. (i oktober?)

Om man hålle på så här så kommer det ju bara vara likadana trådar hela tiden.

Men du behöver ju inte läsa den. Jag har inte sett någon tråd på länge i denna fråga iaf

Jag tycker att det kan vara roligt att läsa om vad andra har haft för procent, så inget fel med det. Men just nu tycke jag att det är onitresant eftersom det inte var länge sen vi diskuterade det. Sen är jag så otroligt trött på att människor startar trådar helt i onödan istället för att använda sökfunktionen. (Inget illa menat mot denna tråden) Så jag antar att jag är lite överkänslig nu.

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=585894&highlight=procent

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter På fredag väntar Top 10-finalen, där de tio högst rankade hoppryttarna möts i en prestigefylld klass i Genève. Världsettan Henrik von...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Med över 90 procent blev det Sunny Girl SN som tog hem segern i både championatet för treåriga hästar och Rikssto under Breeders på...
Svar
0
· Visningar
81
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Med en tredjeplats och ett nytt personbästa på 79.795 procent i küren, tar Maria von Essen och Invoice med sig 15 världscuppoäng från...
Svar
0
· Visningar
28
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
574
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka