Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tycker det är bra att det kommer nya trådar även om de redan finns. Mkt kan ju ha ändrats sedan den "gamla" tråden och nu finns det i princip trådar om allt möjligt så om alla skulle söka omkring så skulle det vara det enda man gjorde här på buke.
Jag tycker att det kan vara roligt att läsa om vad andra har haft för procent, så inget fel med det. Men just nu tycke jag att det är onitresant eftersom det inte var länge sen vi diskuterade det. Sen är jag så otroligt trött på att människor startar trådar helt i onödan istället för att använda sökfunktionen. (Inget illa menat mot denna tråden) Så jag antar att jag är lite överkänslig nu.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.