Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så alltså får man gröna papper på fölen om Hydriot hade stått kvar i Tyskland och man betäcker där och sen livmodersimporterar,men inte om man betäcker med honom i Sverige där han inte är godkänd? Har jag fattat rätt nu?
Han är ju som sagt godkänd i rätt förbund för att ge gröna papper men det borde rimligen vara han current location som ställer till det. Jag vet dock inte säkert men jag tycker mig kunna hingstreglementet hyfsat bra så detta är den ända anledningen jag kan komma på.
Att det äldre stoet inte har komplett stam är nog snarare för att blup:en inte är 100%ig ännu och behöver kompletteras är att det faktiskt fattas ett led i stammen, hon borde liksom inte hamnat i huvudregistret då.
Hundavel & Ras Jag tycker det är trist när man sprider osaklig "fakta" om raser trots att man har noll koll. Vet du ens vad hysterisk betyder? Har du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.