vad är NH

Sv: vad är NH

japp låter som ett vettigt förslag med en tråd med lite basic om vad nh är... bara lite lätt så man får en inblick.
tack iaf
:)
 
Sv: vad är NH

Vilken idioti:crazy:
Inte håller en ledare på att flytta på sina adepter hela tiden- snacka om mobbing.
Bara om den ska förvisas ut ur flocken.

Hästar har oxå respekt för integriteten o stannar på en armslängds avstånd.
Man ska inte låta den klia sig på en, men till att därifrån dra det till att köra med den hela tiden.

Ska maila den där gubben!

Respekt förtjänar man. Om man visar på att den kan lita på en under alla omständigheter så kommer det som ett brev på posten- inte genom att vara en översittare.

:bow: :bow:
en ledarposition (eller vad man nu ska kalla det) förtjänar man, precis som du säger genom tillit, förtroende och såklart även respekt från sin häst. Den byggs upp succesivt och för att det ska funka så måste man ha ett samarbete och ömsesidig respekt från båda håll
 

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
224
Senast: Lavinia
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 863
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en fundering som jag kom och tänka på nu när sommaren äntligen närmar sig. Ni som är ägare alternativt medryttare , vad...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 814
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 428
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp