Astrid Larsson
Trådstartare
Efter flertalet år har jag blivit så fruktansvärt trött på att vara medryttare. Jag är trött på att alltid anpassa mig och jag är trött på att inte få utvecklas med hästen såsom jag vill. I sin fullkomlighet har jag kommit till insikten att jag måste ta nästa steg inom ridningen så att glansen ska fortbli, för någon gång tror jag att vi alla kommer till en punkt där vi känner att vi inte kan stå och trampa på samma ställe för evigt.
Nästa steg hade väl mest logiskt varit en egen häst, det (mycket irriterande) problemet med detta är dock att ekonomin inte finns. Det går inte. Situationen är låst. Och snälla försök förstå min frustration över att vilja komma framåt men vara fullständigt fängslad till det.
Min fråga är naturligtvis; vad tycker ni att jag ska göra? Finns en annan lösning på detta problem? Jag vet bara att jag måste ha en ny utmaning och framförallt FRIHET.
Nästa steg hade väl mest logiskt varit en egen häst, det (mycket irriterande) problemet med detta är dock att ekonomin inte finns. Det går inte. Situationen är låst. Och snälla försök förstå min frustration över att vilja komma framåt men vara fullständigt fängslad till det.
Min fråga är naturligtvis; vad tycker ni att jag ska göra? Finns en annan lösning på detta problem? Jag vet bara att jag måste ha en ny utmaning och framförallt FRIHET.