hastflicka
TrÄdstartare
Just nu Ahlgrens bilar och ett glas vin Det ar verkligen hojden av lycka!â€
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte heller att det Ă€r en stĂ€ndig grej. Stunder av lycka dĂ€remot. Som ett rus. Ăr Ă„xĂ„ inne pĂ„ det dĂ€r med nöjd. Just nu Ă€r jag i ett lĂ€ge dĂ€r jag varken Ă€r nöjd (lycklig) eller olycklig. Fast nĂ€r Ă„ngesten sĂ€tter sĂ„ Ă€r jag olycklig. Annars, varken ellerIngen aning. Det Ă€r sĂ„ avlĂ€gset sĂ„ jag istĂ€llet börjat fokusera pĂ„ att hitta nĂ„t som heter "Nöjd"
Jag tror i vilket fall inte att det Àr nÄt stÀndigt tillstÄnd att befinna sig i. Jag tror det Àr att hitta delar i livet som fÄr en att kÀnna att det Àr vÀrt att strÀva vidare. Tex att ha en inkomst, kÀnna sig sjÀlvstÀndig, kanske leva med en partner dÀr det kÀnns lÀttsamt till störst del, kunna Àgna sig Ät saker som intresserar sig, ha hÀlsan med sig, fÄ vara med vÀnner/familj/folk en hÄller av... Ptja. SÄna vÀrldsliga saker som i sin frÄnvaro skulle göra en direkt olycklig.
Just nu Ahlgrens bilar och ett glas vin Det ar verkligen hojden av lycka!â€
Jag ser det inte sÄ. Jag kan vara lycklig Àven nÀr jag Àr ledsen, arg, besviken, förkrossad. Kanske till och med nÀr jag Àr deprimerad.Lycka Àr en kÀnsla som alla andra, den kommer och gÄr.
Jag ser det inte sÄ. Jag kan vara lycklig Àven nÀr jag Àr ledsen, arg, besviken, förkrossad. Kanske till och med nÀr jag Àr deprimerad.
Enda gÄngen det Àr riktigt svÄrt att komma ihÄg att jag Àr lycklig Àr nÀr jag har Ängest.