F
Fruentimber
Brukar jag göra, är inga problem.
Jo, jag ser verkligen flertalet problem med det. Bland annat att du lämnar över ansvaret till hunden, när ansvaret faktiskt är ditt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar jag göra, är inga problem.
Jag måste manuellt varje gång stänga av larmet i min bil när min vovve är med, annars så tjuter det på en gång mer eller mindre. Så det går inte i dom bilarna jag haft iallafall att glömma hunden.Men hur går det då till när folk faktiskt lämnar hundar inlåsta i bilar? Det borde ju vara omöjligt liksom?
Frågetecknen hopar sig
Men fy vad oansvarigt..jag har iallafall lärt min hund att inte lämna bilen utan mitt godkännande pga att han inte ska rusa ut såfort dörrrar osv öppnas. Lätt hänt tror jag att hundar faktiskt är såpass lojala och snälla att dom tar skada om ansvaret lämnas över till dom.Bara att lämna fönstret öppet, då hålls temperaturen nere och hunden kan hoppa ut ifall det skulle bli olidligt varmt
Jag måste manuellt varje gång stänga av larmet i min bil när min vovve är med, annars så tjuter det på en gång mer eller mindre. Så det går inte i dom bilarna jag haft iallafall att glömma hunden.
Tror att det borde gå, även när jag hade min gamla volvo från 01 så var det rörelsesensorer inne i bilen. Så det går nog på dom flesta bilar. Jag har aldrig riktigt förstått varför det är något som behövts men det kanske är just för att man inte ska glömma barn och hundar osvSamma för mig, helt riskfritt att glömma hund/barn i bilen, det hörs
Kanske går att ställa in i TS bil?
Jag tyckte volvobilar skitjobbiga med det. Nu lånar jag oftast någon annan om jag kör en och glömmer alltid stänga av för stackars vovven.Tror att det borde gå, även när jag hade min gamla volvo från 01 så var det rörelsesensorer inne i bilen. Så det går nog på dom flesta bilar. Jag har aldrig riktigt förstått varför det är något som behövts men det kanske är just för att man inte ska glömma barn och hundar osv